تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش سهام اپل به رکورد جدیدی دست پیدا کرد

روز گذشته ارزش سهام شرکت اپل از مرز ۱۶۰ دلار عبور کرد که رکورد جدیدی در تاریخ این شرکت محسوب می‌شود.

در حال حاضر، سهام اپل با ارزشی بین ۱۶۱ تا ۱۶۲ دلار به ازای هر سهم، مبادله می‌شود. این اولین باری است که سهام اپل با ارزشی بیش از ۱۶۰ دلار مبادله شده و یک رکورد جدید برای این شرکت محسوب می‌شود. این افزایش دو درصدی در ارزش سهام اپل باعث شده است ارزش این شرکت آمریکایی به ۸۳۵ میلیارد دلار برسد.

مقاله‌ی مرتبط:

پیش از این، بیشترین ارزش سهام اپل به ۱۰ روز پیش بازمی‌گردد؛ ابتدای ماه آگوست، اپل گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم خود را منتشر کرد که نتایجی فراتر از پیش‌بینی‌ها داشت. این مورد سبب شد که ارزش سهام اپل به ۱۵۹.۷۵ دلار برای هر سهم برسد. بدترین حالت، به ۲۲ شهریورماه پارسال و پنج روز پس از رونمایی از گوشی‌های آیفون ۷ بازمی‌گردد. در آن زمان هر سهم اپل به ارزش تنها ۱۰۲.۵۳ دلار مبادله می‌شد.

سهام اپل

با توجه به احتمال رونمایی از آیفون ۸ در اواخر شهریورماه امسال، ارزش سهام اپل ممکن است تا ۲۰۸ دلار برای هر سهم هم برسد. این موضوع کمک خواهد کرد ارزش شرکت اپل از مرز یک تریلیون دلار عبور کند؛ موضوعی که نقطه عطف زندگی کاری تیم کوک، مدیر عامل اپل خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تیم کوک توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان جانشینی موفق برای استیو جابز نشان دهد؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش سهام اپل به رکورد جدیدی دست پیدا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..