تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قضاوت جشن منتقدان پاکیزه و ناب است

قضاوت جشن منتقدان پاکیزه و ناب استبه  گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی؛ مهرزاد دانش منتقد سینما درباره این جشن گفت: «همه جشن‌های سینمایی از جمله فجر، جشن سینما و ... دارای جایگاه و اهمیت هستند، اما تفاوت‌های بارزی با جشن منتقدان دارند. جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای اهدای جوایز، مناسبات و وابستگی خاصی ندارد و به همین دلیل در آن قضاوت پاکیزه و ناب‌تری صورت می‌گیرد. وجه رسانه‌ای این جشن غالب است و انتخاب‌ها بر اساس اندیشه و بینش متولیان جشن اتفاق می‌افتد. این زیرساخت توسط هنرمندان درک می‌شود و اعتبار جایزه را افزون می‌کند».

وی در ادامه اشاره کرد: «این جشن با تقدیر از فعالان سینما و منتقدان فیلم‌ها، پیوند بین حوزه سینما و ادبیات را پدید می‌آورد و همین عامل حضور جدی همه اهالی این دو حوزه را فارغ از هر مسئله‌ای به همراه دارد».

این تحلیل‌گر سینمایی با اشاره به برگزاری ساده این جشن توضیح داد: «ویژگی ممتاز این جشن، برگزاری ساده و به دور از تاکید بر حضور سلبریتی‌ها است. شاید این مساله در جشن‌های دیگر، یک نکته منفی تلقی شود، اما برای این جشن، امتیازی مثبت تلقی می‌شود. متاسفانه جشن منتقدان همچون سایر مراسم‌ها با اندکی بحران مدیریت زمان رو به رو است که بهتر است این معضل در اجرا رفع شود».

مهرزاد دانش در پایان درباره دبیری جشن یازدهم توسط جعفر گودرزی چنین گفت: «توانایی آقای گودرزی با توجه به سابقه‌ای که دارد برای اعضای سینما، نقد و رسانه ثابت شده است و امیدوارم این دوره نیز توسط آقای گودرزی با موفقیت اجرا شود».

یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران 26 مرداد ماه به دبیری جعفر گودرزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برگزاری جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی در مرداد ماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قضاوت جشن منتقدان پاکیزه و ناب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..