تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم جالب ژوله در فیلم هزارپا +عکس

گریم جالب و باور نکردنی ژوله در فیلم هزارپا+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر مهدی ژوله بازیگر فیلم هزارپا که در این فیلم به ایفای نقش می پردازد تصویری از گریم متفاوت خود در این فیلم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

گفتنی است؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی «هزارپا» که داستانی کمدی دارد و به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می‌شود به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان که از اوایل خردادماه آغاز شده بود به روزهای پایانی رسید و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اواخر هفته فیلمبرداری فیلم در تهران به پایان می‌رسد.

در جدیدترین ساخته ابوالحسن داوودی، رضا عطاران و جواد عزتی نقش‌های اصلی را عهده دار هستند . «هزارپا» بعد از «نان و عشق و موتور ١٠٠٠» تجربه تازه ابوالحسن داوودی در ژانر کمدی محسوب می‌شود.

امیر مهدی ژوله در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هی می گفتيد چرا ريش گذاشتی چرا كلاه سرته؟
فيلم سينمايی هزارپا به كارگردانی ابوالحسن داوودی
يه كمدی درجه يك با رضا عطاران و جواد عزتی و يه عالمه ديگه و يه كوچولو من.
گريم درجه يك كار، طراحی ايمان اميدواريه و اجرای محمد كلاهدوز.
عكس هم كه گند زدم تو كادرش از هليا رضايی"

گریم جالب و باور نکردنی ژوله در فیلم هزارپا+عکس

انتهای پیام/

چهره و گریم متفاوت امیر مهدی ژوله در یک فیلم+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم جالب ژوله در فیلم هزارپا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..