تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست جادوگر سرخ به مناسبت سالگرد درگذشت بابک معصومی

پست جادوگر سرخ به مناسبت سالگرد درگذشت بابک معصومی

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی چهره ماندگار فوتبال که رفاقت دیرینه ای با بابک معصومی داشت و در تیم فتح تهران با وی هم بازی بود در ششمین سالگرد درگذشت اسطوره فوتسال ایران و کاپیتان اسبق تیم ملی پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و یاد و خاطره وی را زنده کرد.

گفتنی است؛ بابک معصومی نیز مانند اغلب بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران ابتدا با حضور در میادین فوتبال کار خود را شروع کرد اما به دلیل برخورداری از تکنیک بالای خود به سوی فوتسال گرایش پیدا کرد که در این حوزه هم موفق بود. وی حدود دو سال با بيماری سرطان خون مبارزه كرد و سرانجام 19 مرداد 1390 در اثر سكته مغزی درگذشت.

لازم به ذکر است؛ بنا بر تصمیم گرفته شده پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه مراسم ششمین سالگرد درگذشت بابک معصومی بر سر مزارش در امامزاده طاهر کرج برگزار می شود علی کریمی چهره ماندگار فوتبال ایران که ورودش به این عرصه را مدیون بابک معصومی است و رفاقت دیرینه ای با خانواده بابک معصومی دارد امسال نیز در مراسم سالگرد بابک حضور خواهد داشت.

علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روحت شاد بابک جان"

پست جادوگر سرخ به مناسبت سالگرد درگذشت بابک معصومی

انتهای پیام/


پیام علی کریمی به مناسبت سالگرد درگذشت اسطوره فوتسال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست جادوگر سرخ به مناسبت سالگرد درگذشت بابک معصومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..