تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر الیاس حضرتی در مورد تصمیم رئیس جمهور به معرفی وزیر پیشنهادی اقتصاد

نظر الیاس حضرتی در مورد وزیر اقتصاد پیشنهادیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام حسن روحانی روز سه‌شنبه، لیست کابینه دولت دوازدهم را به مجلس ارائه کرد؛ لیستی که در هفته‌های اخیر نقل هر مجلسی بود و بازار گمانه‌زنی‌های سیاسیون و مجلسی‌ها را حسابی داغ کرده است. با معرفی نفرات جدید برای رای اعتماد نمایندگان به مجلس شورای اسلامی بر خلاف پیش‌بینی‌های اهالی سیاست، جابجایی‌های غیر قابل انتظاری رخ داد.

علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و دارایی کابینه یازدهم یکی از وزاری حذف شده‌ بود، وزیر 57 ساله‌ای که ورودش به کابینه یازدهم، با کسب بالاترین رای اعتماد تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورد.

هر چند طیب‌نیا، پیش‌ از این صحبت‌هایی پیرامون عدم حضورش در کابینه جدید داده بود، اما شاید کسی انتظار نداشت که چنین مهره کلیدی کابینه روحانی را ترک کند، طیب‌نیا در طول چهار سال وزراتش 3 بار از مجلس کارت زرد گرفت اما همچنان در سمتش ابقا شد. حالا الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران، در صفحه توییترش، نبود این مرد اقتصاد را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای دولت عنوان کرده اما وزیر پیشنهادی را هم روزنه امیدی برای دولت امید روحانی معرفی می‌کند.

گفتنی است؛ مسعود کرباسیان 61 ساله، تاکنون معاون 4 وزارت خانه صنعت، نفت، بازرگانی و اقتصاد و آخرین سمت‌اش ریاست گمرک جمهوری اسلامی بوده است.

الیاس حضرتی: نبود طیب نیا ضایعه بزرگی خواهد بود

انتهای پیام/

واکنش الیاس حضرتی به حذف طیب‌نیا از کابینه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر الیاس حضرتی در مورد تصمیم رئیس جمهور به معرفی وزیر پیشنهادی اقتصاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..