تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترند جهانی توئتیر کرد + عکس

یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترند جهانی توئتیر کرد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آخر دنیا یا آخرین روز دنیا، موضوعی است که از قرن ها قبل در ذهن بشر وجود داشته و حتی در لوح های به جا مانده از تمدن های باستانی هم ردپای آن وجود دارد. در میان اکثر  این افسانه ها یک اشتراک جالب وجود دارد، برخورد سیاره ای به نام نیبیرو (نیبورو) یا سیاره X به زمین، که حتی تحقیقات علمی زیادی در چند صده اخیر روی آن صورت گرفته شده و در رصدهای کهکشانی چند کاندیدای احتمالی هم برای "نیبیرو " بودن عنوان شده است.

برخی نیز نیبیرو را دهمین سیاره منظومه شمسی می‌دانند که باید جرمی چندین برابر زمین داشته باشد. اما سازمان فضایی ناسا وجود دهمین سیاره منظومه شمسی را رد کرده است. با این حال معتقدان به وجود و نزدیک شدن نیبیرو به سمت زمین  ناسا را به پنهان‌کاری برای عدم به وجود آمدن وحشت جهانی متهم می‌کنند و فیلم‌هایی را از دیده شدن 2 خورشید در نقاط مختلف جهان منتشر کرده اند.

گفتنی است در ادیان الهی هم برخی مطابقت ها از اوصاف قیامت با این داستان وجود دارد.

به هر حال موضوع آخرین روز جهان ، مطلبی است که هر از چند گاهی به شدت تبلیغ شده و  حتی به واکنش های جهانی هم منجر می‌شود. برای مثال در چند دهه اخیر نیز،  روز سال نو 2000 میلادی  ، 21 دسامبر 2012 و اکنون سال 2017 به عنوان آخرین روزهای دنیا معرفی شدند که حتی قبل از 21 دسامبر 2012  آنقدر تبلیغات موثر بوده است که چندین نفر در سراسر جهان اقدام به خودکشی کردند.

اما در روزهای گذشته برخی رسانه های عربی از برخورد قریب الوقوع نیبرو به زمین در چند هفته آینده خبر داده‌اند و این موضوع موجب تبدیل شدن هشتگ "نهایة العالم " به یکی از داغترین مطالب در شبکه اجتماعی توئیتر شده است.

برخی از کاربران این موضوع را رد کرده یا به تمسخر آن پرداخته اند و برخی نیز  از آرزوها و جوانی خود گفته اند و گفته‌اند نمی‌خواهند بمیرند.

ترند شدن هشتگ " نهایة العالم"

یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترندجهانی توئتیر کرد + عکس

 خبر " آخرین روز عالم در هفته های آینده " شبکه MBC عربی وابسته به عربستان سعودی

یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترندجهانی توئتیر کرد + عکس

در ادامه برخی از  توئیت های کاربران  را مشاهده می کنید.

یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترندجهانی توئتیر کرد + عکس

یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترندجهانی توئتیر کرد + عکس

یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترندجهانی توئتیر کرد + عکس

انتهای پیام/

واکنش کاربران عرب توئیتر  به شایعه آخرین روز دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک افسانه، هشتگ آخرالزمان را ترند جهانی توئتیر کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..