تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید اینستاگرام/ لایو دونفره بگیرید

قابلیت جدید اینستاگرام/ لایو دونفره بگیریدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق آمار منتشر شده، پس از گذشت حدود یک سال از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، اکنون این قابلیت نزدیک به 250 میلیون کاربر دارد و روز به روز محبوبیت‌اش افزایش می یابد و به کاربران‌اش اضافه می شود.

اپلیکیشن اینستاگرام در تازه‌ترین بروزرسانی‌های خود، توجه بیشتری به بخش استوری معطوف کرده، چرا که کاربران زیادی جذب آن شده‌اند.

اینستاگرام در جدید ترین بروز رسانی خود قابلیتی به نام "لایو دو نفره" ایجاد کرده است. با استفاده از این قابلیت می توانید کاربرانی که از خود و محیط اطراف به صورت زنده تصویر ضبط می کنند را در لایو استوری خود شریک کنید.

شاید ضبط تصویر به صورت یک نفره پس از چند دقیقه کسل‌کننده به نظر بیاید. با اضافه شدن این قابلیت می توانید دیگر کاربران را به لایو استوری خود دعوت و فضایی مانند مکالمه تصویری ایجاد کنید. البته هر زمان که بخواهید می‌توانید این لایو دو نفره را دوباره به حالت یک نفره برگردانید و اگر یکی از دوستانتان شما را در لایو خود شریک کرد و شما تمایلی به این کار نداشتید، خیلی راحت می‌توانید از لایو دو نفره با او خارج شوید.

لازم به ذکر است؛ اینستاگرام اعلام کرده که در حال حاضر قابلیت لایو دو نفره برای درصد کمی از کاربران فعال شده و در حال آزمایش آن است و طی ماه‌های آینده این ویژگی برای تمامی کاربران فعال می‌شود.

قابلیت جدید اینستاگرام/ لایو دونفره بگیرید

انتهای پیام/

لایو استوری دونفر به اینستاگرام اضافه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید اینستاگرام/ لایو دونفره بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..