تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس آی‌ تی

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اسرا پرواز (ایوار) جهت تکمیل کادر خود در واحد IT استخدام می‌کند.

آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار) با بیش از پانزده سال سابقه‌ی درخشان در عرصه‌ی گردشگری، همیشه رضایت کامل مسافران را مهم‌ترین هدف خود قرار داده و با ارائه‌ی خدماتی متفاوت و نو به مسافران و آژانس‌های همکار، پیشرو این صنعت بوده است. آژانس مسافرتی اسرا پرواز با قوی‌ترین زیر‌ساخت‌ها و مجرب‌ترین کارمندان، خدماتی نظیر اجرای تور‌های داخلی و خارجی به ویژه تور اروپا، رزرو هتل و قطار در سراسر دنیا، صدور گواهینامه‌ی بین‌المللی، پرواز، ویزا، بیمه مسافرتی و ... را به مسافران پیشکش می‌کند و در راستای هدف نهایی خود گام برمی‌دارد.

 ایوار در راستای تکمیل کادر فنی بخش IT خود قصد دارد تا یک نفر کارشناس آی‌تی را با شرایط زیر استخدام کند.

شرایط عمومی کارت پایان خدمت برای آقایان حضور تمام وقت دارای روحیه‌ی کار تیمی، خلاق و با پشتکار نیازهای فنی مورد نیاز مدرک MCSE/MCITP مایکروسافت مدرک CCNA آشنایی با مفاهیم بانک اطلاعاتی تجربه‌ی کار Helpdesk و کار در شبکه‌های مایکروسافتی مزایای کار در ایوار بیمه‌ی تامین اجتماعی حقوق و مزایای مناسب محیط کاری شاداب و صمیمی مسیر شغلی مشخص و بلندمدت

 علاقه‌مندان می‌توانند رزومه و مشخصات خـود را به نـشانی it@eavar.com ارسال کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس آی‌ تی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..