تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ركورد تبادل اطلاعات در كشور شكسته شد

ركورد تبادل اطلاعات در كشور شكسته شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا باقری اصل، معاون دولت الكترونيك سازمان فناوری اطلاعات در نشست خبری که صبح امروز (18 مرداد) در سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد گفت: با بهره برداری از سه مركز تبادل اطلاعات در هفته گذشته، ركورد تبادل اطلاعات در كشور شكسته شد.

معاون دولت الكترونيك سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: مراكز تبادل اطلاعات در يك روز رقم ٤٩ ميليون مبادله اطلاعات را به ثبت رساندند كه اين يك ركورد است.

باقری ادامه داد: بيشترين اطلاعات از سازمان ثبت احوال و پست دريافت شده و بيشترين اطلاعات به وزارت رفاه و اقتصاد ارسال شده است.

انتهای پیام/

ثبت بیشترین رکورد در تبادل اطلاعات کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ركورد تبادل اطلاعات در كشور شكسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..