تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک

۵۷۹۰۵۰

۲۶۳  بازدید

راکون ها، پستانداران میان جثه ی جذابی هستند که این روزها در فضای مجازی حسابی برای خودشان جولان می دهند و در اپ های پیام رسان شاهد عکس ها، گیف ها و استیکرهای خنده داری هستیم که با این حیوانات ساخته شده اند.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: راکون ها، پستانداران میان جثه ی جذابی هستند که این روزها در فضای مجازی حسابی برای خودشان جولان می دهند و در اپ های پیام رسان شاهد عکس ها، گیف ها و استیکرهای خنده داری هستیم که با این حیوانات ساخته شده اند.

راکون ها را که شاید بیشتر ما با کارتون نوستالوژیک رامکال به یاد بیاوریم، جزو خانواده خرسکیان هستند و عموما بین ۴۰ تا ۷۰ سانتی متر طول دارند.

گفتنی است که راکون همه چیز خوار است و عموما در شب ها فعالیت می نماید. در ایران هم در منطقه تالش پراکنده هستند. البته به دلیل غیربومی بودن، خسارت های زیست محیطی ایجاد کرده اند.

با همه این تفاسیر، راکون ها چهره و حرکات بسیار جذابی دارند که بدون شک با دیدن واکنش های جالبشان خنده روی لب هایتان خواهد نشست.

تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک  تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جالب و خنده دار از راکون‌های بانمک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..