تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سوپ خربزه و زنجبیل» را امتحان کرده اید؟

۵۷۶۷۵۵

۸۰۴  بازدید

سوپ خربزه و زنجبیل یک سوپ متفاوت است که در فصل تابستان میتوانید درست کنید.

وب‌سایت آکاایران: سوپ خربزه و زنجبیل یک سوپ متفاوت است که در فصل تابستان میتوانید درست کنید.
مواد لازمنعنای خشک شده نیم قاشق غذاخوری دوغ نصف پیمانه عرق زنجبیل بیست و یک قاشق غذاخوری نمک به اندازه نیاز آبلیمو دو قاشق غذاخوری خربزه شیرین دو کیلو و دویست گرم  سوپ خربزه و زنجبیل
طرز تهیه

1. برای تهیه این غذا باید خربزه هایی را انتخاب کنید که بخوبی رسیده و شیرین و آبدار باشند. اگر حرفه ای باشید از بوی خربزه می توانید تشخیص دهید که چقدر رسیده و شیرین است. اگر خربزه شما شیرین نباشد، سوپ بی مزه می شود. از گرمک یا طالبی هم می توانید استفاده کنید زیرا همه آنها منبع مناسبی از پتاسیم و ویتامینA هستند.

2. خربزه را به شکل قطعات مثلثی شکل کوچک خرد کنید و پوست آن را نیز جدا کنید. آنها را داخل مخلوط کن بریزید و آنقدر هم بزنید تا بخوبی نرم شوند. سپس آن را به ظرفی منتقل کنید و آبلیمو، نمک، دوغ و عرق زنجبیل را به آن اضافه کنید. آن را بچشید و اگر دوست داشتید می توانید عرق زنجبیل بیشتری به آن اضافه کنید.

3. مقدار کمی خربزه را به قطعات کوچک خرد کنید و در ظرف جداگانه ای نگه دارید. این ظرف را به همراه مخلوطی را که آماده کرده بودید، حداقل یک ساعت در یخچال بگذارید.


4. پس از گذشت یک ساعت خربزه های خرد شده را با نعنا خشک و آبلیمو مخلوط کنید و داخل مخلوطی که آماده کرده بودید، بریزید. سوپ شما آماده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سوپ خربزه و زنجبیل» را امتحان کرده اید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..