تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8

اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز به روز به زمان معرفی گلکسی نوت 8 نزدیک می شویم و با گذشت زمان، اطلاعات جدیدتری از آن منتشر می شود. رندرهای (تصاویر مفهومی) بسیاری از این پرچم‌دار سامسونگ منتشر شده اما اینبار یکی از سایت های بزرک فناوری به نام "PhoneArena" تصاویری را به عنوان عکس های حقیقی از گلکسی نوت 8 منتشر کرده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 تصاویری که مشاهده می کنید تنها اطلاعات لو رفته را تایید می کنند. اطلاعاتی مانند وجود دکمه حساس به فشار که به صورت مربع شکل در پایین صفحه قرار گرفته که می تواند قابلیتی نظیر 3D تاچ در آیفون را ارائه دهد.

تصویر دیگر S Pen (قلم) را نشان می دهد که از لحاظ ظاهری با قلم های نوت 7 تغییر خاصی نکرده اما از لحاظ سخت افزاری گفته می شود دارای 4096 سطح از حساسیت است که می تواند زیر آب به طور صحیح کار کند.

گلکسی نوت 8 قرار است در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور ماه) معرفی شود و زمان اندکی مانده تا ببینیم شایعات گفته شده در مورد این گوشی حقیقت دارند یا خیر.

 اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8

اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8

اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8

اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8

انتهای پیام/

تصویر حقیقی از گلکسی نوت 8



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر حقیقی از گلکسی نوت 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..