تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم متفاوت و دیدنی بهنوش طباطبایی در یک فیلم+عکس

گریم متفاوت و دیدنی بهنوش طباطبایی در یک فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهنوش طباطبایی در نقش نزهت در نمایشنامه "آینه‌های روبرو" به کارگردانی محمد رحمانیان در صفحه اینستاگرامش  تصویری از گریم دیدنی خود در این فیلم را منتشر کرد.

گفتنی است؛ فیلمنامه «آینه‌های روبرو» سال 1359 توسط بهرام بیضایی نوشته شد اما هیچ‌گاه امکان ساخته‌شدن این فیلم فراهم نشد.

این تنها اثر بهرام بیضایی است که مستقیم به مسایل مربوط به انقلاب اسلامی ایران در سال 57 می‌پردازد و در ذات خود یکی از عاشقانه‌ترین آثار اوست.

نوشتن فیلمنامه «آینه‌های روبرو» شاید بخشی از پاسخ بیضایی به این پرسش بوده که اساسا چرا در سال 57 در ایران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

بهنوش طباطبایی در صفحه اینستاگرم خود نوشت:

"نزهت حق نظر : هر كس بايد يه جورى از بين بره ، خب ، چرا راهش اين نباشه .....
" آينه هاى رو به رو " اثر بهرام بيضايى
به كارگردانى محمد رحمانيان "

 گریم متفاوت و دیدنی بهنوش طباطبایی در یک فیلم

 انتهای پیام/

گریم متفاوت بهنوش طباطبایی در نمایش آینه های روبرو 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم متفاوت و دیدنی بهنوش طباطبایی در یک فیلم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..