تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک خاص سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای روز خبرنگار +عکس

تبریک خاص سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای روز خبرنگار +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن 17 مرداد و روزخبرنگار بازار تحویل گرفتن  و تبریک به  خبرنگاران توسط سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی و مانند آن داغ می‌شود.

در این روز  برخلاف معمول خبرنگاران به طوری خاص و ویژه گرامی داشته میشوند و در این راه هر سازمان یا ارگان روش متفاوتی را برای ارج نهادن به مقام تلاشگران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی انتخاب میکند.

بر همین اساس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، ابتکار جالبی به خرج داده است و به مناسبت تبریک روز خبرنگار، نام همه خبرنگاران حوزه مربوط به این سازمان،که خبرهای عرصه گردشگری و صنایع دستی را پوشش میدهند، در یک تابلوی تبلیغاتی چاپ و در جلوی این سازمان در خیابان آزادی تهران نصب کرده است.

در ادامه تصویر این تابلو تبریک را مشاهده می کنید.

تبریک خاص سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای روز خبرنگار +عکس

انتهای پیام/

تبریک مبتکرانه روز خبرنگار توسط  سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک خاص سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای روز خبرنگار +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..