تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"فلسفه" به چه دردی می‌خورد؟

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواب ستیزه‌جویانه پرویز پرستویی به یک سوال، فلسفه به چه دردی می‌خورد؟، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان معتقد است این سوال کنایه آمیز است و باید قاطعانه به آن پاسخ داده شود. پرستویی در پست اینستاگرامی‌اش با انتشار عکسی از "ژیل دلوز" فیلسوف فرانسوی، به نقل از او، جواب این سوال را داده است.

پرویز پرستویی نوشت: " در جواب به سوال کسی که میگوید فلسفه به چکار می آید جواب باید ستیزه جویانه باشد.چرا که پرسش کنایه آمیز و نیش دار است.

فلسفه نه به دولت خدمت می کند و نه به کلیسا که هر دو دغدغه های دیگری دارند. فلسفه به خدمت هیچ قوه ی مستقری در نمی آید. کار فلسفه ناراحت کردن است. فلسفه ایی که هیچکس را ناراحت نکند و با هیچکس ضدیت نورزد فلسفه نیست. کار فلسفه آزردن حماقت است, فلسفه حماقت را به چیزی شرم آور تبدیل می کند. فلسفه کاربردی ندارد جز افشا کردن پستی های اندیشه در تمامی اشکالش, آیا جز فلسفه رشته ایی هست که به نقد تمامی رازآمیز گری ها, هر خاستگاه و هدفی که داشته باشند همت گمارد؟

 

انتهای پیام/

 کاربرد فلسفه از زبان پرویز پرستویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"فلسفه" به چه دردی می‌خورد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..