تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ گاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانم

هیچ گاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا رشیدپور مجری برنامه "حالا خورشید" با انتشار پستی در صفحه  اینستاگرام ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار از سوابق کاری خود در این حرفه گفت و عنوان کرد: "خبرنگاری سواد می خواهد و صداقت. شرافت می خواهد و شهامت. من کجا و آن همه شایستگی کجا".

رضا رشیدپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بیست و چهار سال است که برنامه ساز رادیو و تلویزیون هستم / مدتها ستون نویس روزنامه های مختلف بوده ام / سردبیری یک مجله ی فرهنگی بر عهده ام بود / یک سال سردبیر روزنامه بودم / حتما برخی از گفتگوهایم با چهره های سرشناس را دیده اید . اما هرگز جرات نمی کنم خودم را ژورنالیست یا خبرنگار بدانم . از بس که این کلمه برایم با عظمت و شریف است . خبرنگاری سواد می خواهد و صداقت . شرافت می خواهد و شهامت . من کجا و آن همه شایستگی کجا ... روز خبرنگار را به دوستان خوب رسانه ای تبریک می گویم . یادمان نرود شهید صارمی عزیز و دیپلمات های به خون غلتیده در مزار شریف را ... بهشت نصیبشان باد."

 هیچ گاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانم

انتهای پیام/

پست جالب مجری حالا خورشید به مناسبت روز خبرنگار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ گاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..