تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش الهام حمیدی به حواشی اطرافش+عکس

واکنش الهام حمیدی به حواشی اطرافش+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویریزون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حواشی اخیر  پیش آمده برای خود واکنش نشان داد.

گفتنی است؛ الهام حمیدی در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است. می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

الهام حمیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"فکر کنم عده ای بیکار در فضای مجازی و حتی در فضای حقیقی هستند تا عده ای را به حاشیه ببرند هر چی بیشتر تلاش می کنم وارد بازی آنها نشوم بعضا نمیشود من در ایام انتخابات ناجوانمردانه وارد حاشیه سازی آن گروه بی اخلاق و بی فرهنگی شدم که آگاهانه یا نا آگاهانه آرامش ، اعتماد و آسایشم را به نوعی تحت تاثیر قرار دادند در گفتگویی اخیرا باز آن عده را که با آبرو و اعتبار من و برخی همکارانم بازی می کنند را محکوم کرده و بی فرهنگ قلمداد کردم که بعید است مردم فرهیخته و هوشیار با اینگونه افراد بی اخلاق موافق باشند؟ آنها مثل تماشاگر نما ها. در ورزش هستند ، به هر حال باز در این شب عزیز از همه مردمی که در طول این دوران و عمر هنریم من و کارهایم را حمایت کرده اند و محبت خودشونو از من دریغ نکرده ام تشکر و قدر شناسی می کنم و از ابراز لطف هاشون چه بصورت مستقیم و چه در پاسخ به کامنت های آن عده کم بی فرهنگ منو تنها نمی گذارند ممنونم."

 واکنش الهام حمیدی به حواشی اطرافش+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش الهام حمیدی به حواشی اطرافش+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..