تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوهرم را کشتم چون به من خیانت می کرد

زن جوان در دادگاه:

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛  این زن در جلسه دادگاه گفت: «شوهرم با یک دختردوست بود وبه خاطر همین چند بار باهم مشاجره کردیم اما او حاضر نبود از این دختر بگذرد من هم که بشدت عصبانی وناراحت بودم او را با چاقو کشتم...»
بیست وچهارم تیر سال پیش، در جریان مشاجره خونین زن وشوهری در آپارتمان‌شان واقع در خیابان سبلان تهران زن جوان در حالی که دستهایش آلوده به خون همسرش بود با پلیس تماس گرفت و گفت: «من شوهرم را کشته ام.»
پس از اعتراف لیلای 34 ساله به قتل شوهرش، بازپرس جنایی پس ازبازجویی‌های لازم او را به زندان زنان انتقال داد. محاکمه این زن صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده وبا حضور قاضی غفاری- مستشار ارشد دادگاه- تشکیل جلسه داد. ابتدا نماینده دادستان متن کیفرخواست علیه متهم را که به قتل عمد شوهرش اعتراف کرده بود بیان کرد. سپس وکیل خانواده مقتول به نمایندگی از آنها در دادگاه حضور یافت وخواستار قصاص زن جوان شد.
آنگاه لیلا پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند. او گفت چند وقتی بود که به تماس‌های تلفنی شوهرم فریدون، ظنین شده بودم تا اینکه فهمیدم با دختر جوانی دوست شده است. سر همین مسأله چندین بار باهم درگیر شدیم به‌طوری که ذهنم دیگر به هم ریخته بود، ما یک دختر پنج ساله داشتیم وهر وقت به جدایی فکر می‌کردم خودم را در بن‌بست می‌دیدم و...
روز حادثه فریدون پس از مشاجره لفظی کتکم زد و من که دیگر جانم به لبم رسیده بود و نمی‌توانستم سایه سنگین یک دختر را که شوهرم تمام اوقاتش را با او می‌گذراند تحمل کنم به آشپزخانه رفتم که چشمم به چاقو افتاد. آن را برداشتم و با پریشان حالی به شوهرم حمله کردم و ضربه‌ای زدم.اما من هیچ وقت قصد کشتن همسرم را نداشتم و در آن لحظه فقط می‌خواستم او را بترسانم چون مرا بشدت کتک زده بود. حالا هم از مرگ هیچ ترسی ندارم اما تنها نگرانی ام، سرنوشت نامعلوم ومبهم تنها دخترم است.به همین خاطر ازخانواده شوهرمرحومم و قضات دادگاه عاجزانه درخواست دارم مرا به خاطر دخترم وبه خاطر جوانی‌ام ببخشند.... من از وقتی بازداشت شده‌ام نتوانسته‌ام براحتی دخترم را ببینم و روزها و شبهایم را با کابوس مرگ می‌گذرانم.
پس از پایان محاکمه قضات وارد شور شدند تا حکمشان را درباره این زن صادر کنند.

منبع:ایران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوهرم را کشتم چون به من خیانت می کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..