تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بیت کوین در آستانه عبور از مرز ۳۵۰۰ دلار

بیت کوین در حال دست یافتن به رکورد جدیدی است؛ به‌طوری‌که ارزش این پول رمزنگاری شده در آستانه‌ی عبور از ۳۵۰۰ دلار قرار دارد.

بیت‌کوین در حال دست یافتن به رکورد جدیدی است؛ به‌طوری‌که ارزش پول رمزنگاری شده در آستانه رسیدن به ۳۵۰۰ دلار برای اولین بار در تاریخ است. در لحظه‌ی نگارش این مطلب، ارزش هر بیت کوین ۳۴۷۵ دلار معامله می‌شود.

بیت‌کوین پس از تفکیک شدن نسخه‌‌ای دیگر از این پول رمزنگاری شده در تاریخ اول آگوست، موفق شد از بحران ایجادشده با موفقیت عبور کند و علاوه بر حفظ ارزش، شاهد بالا رفتن قیمت نیز باشد. هرچند نگرانی‌ها در اول آگوست و فروش بیت‌کوین توسط افرادی که آینده‌ی خوبی برای این پول پیش‌بینی نمی‌کردند، ارزش آن را تا ۲۶۴۳ دلار کاهش داد؛ اما هم‌اکنون شاهد افزایش ۳۰ درصدی ارزش این پول رمزنگاری شده هستیم.

دنیس پورتو، یکی از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین و از محققان دانشگاه هاروارد، نوسانات بیت‌کوین را به قانون مور تشبیه کرده است. وی معتقد است که تغییرات قیمت بیت‌کوین از قانون مور تبعیت می‌کند. تحقیقات و بررسی‌های پورتو نشان از این دارند که قیمت هر بیت‌کوین در طول یک دوره‌ی هشت‌ماهه، بیش از دو برابر می‌شود. به گفته‌ی پورتو، این الگو از ابتدای معرفی و آغاز به کار بیت‌کوین رعایت شده و ارزش این پول رمزنگاری شده در طول هر هشت ماه بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است. با توجه به برآوردهای انجام‌شده توسط پورتو، در صورت تبعیت از این الگو، ارزش بیت کوین در فوریه ۲۰۲۱ به بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بیت کوین در آستانه عبور از مرز ۳۵۰۰ دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..