تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرش مجیدی به جمع بازیگران سریال «پاهای بی‌قرار» اضافه شد

ایرج محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آرش مجیدی به جمع بازیگران سریال «پاهای بی‌قرار» اضافه شدایرج محمدی تهیه‌کننده مجموعه‌ تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اضافه‌شدن بازیگران جدید به مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» گفت: امروز آرش مجیدی و علیرضا استادی برای بازی در این سریال قرارداد بستند.

وی در خصوص زمان آغاز تولید این سریال بیان کرد: همچنان در مرحله پیش تولید هستیم و پس از رسیدن به زمان‌بندی مناسب کار را شروع می‌کنیم.

محمدی در پایان اظهار داشت: ما کار فیلمبرداری را از شهرک سینمایی غزالی و با حضور حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی و سمیرا حسن‌پور شروع می‌کنیم.

گفتنی است؛ سریال «پاهای بی‌قرار» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی بزودی برای شبکه پنج ساخته می شود. بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان نویسندگان سریال پاهای بی‌قرار هستند که این مجموعه تلویزیونی را برای 60 قسمت به نگارش درآورده اند.

انتهای پیام/

فیلمبرداری پاهای بی‌قرار بزودی آغاز می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرش مجیدی به جمع بازیگران سریال «پاهای بی‌قرار» اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..