تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست معنادار جادوگر سرخ در اینستاگرام

پست معنادار جادوگر سرخ در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده و برای مدتی به عنوان سرمربی تیم نفت تهران بود، پس از اختلاف با مدیران نفت و جدایی از این باشگاه، پست های معناداری در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد؛ او در جدیدترین پست خود عکس‌نوشته‌ و متنی تأمل برانگیز را منتشر کرد.

گفتنی است؛ کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در جام آزادگان و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و همزمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت.

علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شما ميتوانيد كسى رو استخدام كنيد كه اتومبيلتان را براند ويا برايتان پول در بياورد ولى نمی توانيد كسى رو استخدام كنيد كه رنج بيمارى رو به جاى شما تحمل كند!!!"

 پست معنادار جادوگر سرخ در اینستاگرام

انتهای پیام/

پست تأمل برانگیز علی کریمی در اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست معنادار جادوگر سرخ در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..