تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف قارچ غول‌پیکر در چین+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جنوب غربی چین، در ایالت یونان و در کنار رودخانه «سان» در شهر Pu'er قارچی به بزرگی هشت کیلوگرم یافت شده است.
مقامات پارک، قطر این قارچ بزرگ را حدود 1/8 متر گزارش کرده‌اند. نیمی از این قارچ با برگ‌ها پوشیده شده بود و نیم دیگری از آن هم جدا از برگ‌ها قرار داشت. قارچ جامبو از لایه‌های مختلفی تشکیل شده و ظاهری قهوه ای رنگ دارد و چین و چروک‌های زیادی روی آن ایجاد شده است.

این بزرگ‌ترین قارچی است که تاکنون در این منطقه یافت شده است اما اکولوژیست‌ها معتقدند که قابل خوردن نیست و قارچ مذکور بیش از 40 سال در این نقطه زندگی می‌کرده است اما محققان گفته‌اند که تاکنون نمونه‌ای مشابه آن در این منطقه مشاهده نکرده‌اند.

پارک Pu'er Sun-River در منطقه انتقال گرمسیری قرار دارد و از تنوع گیاهی و حیات وحش برخوردار است. برای جلوگیری از مسموم کردن موادغذایی، این قارچ بزرگ را به جنگلی دوردست انتقال داده شده است.

کشف قارچ غول‌پیکر در چین

کشف قارچ غول‌پیکر در چین

منبع:آنا

انتهای پیام/

تصاویری از کشف یک قارچ عظیم الجثه در جنوب غربی چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف قارچ غول‌پیکر در چین+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..