تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فشار فرانسه و آلمان به گوگل و اپل برای پرداخت مالیات

فشار فرانسه و آلمان به گوگل و اپل برای پرداخت مالیات

 

به گزارش خبرآنلاین، واقعیت این است که اروپا بهشت فرار مالیاتی برای غول‌های آی تی شده است و رهبران اروپایی به خصوص فرانسه و آلمان با دریافت این نکته که سود این کمپانی‌ها به شدت بالا بوده و مالیات نیز در حد و اندازه درآمدشان پرداخت نمی کنند؛ معتقدند باید مالیات بیشتری از آنها دریافت کرد.

 Bruno Le Maireوزیر مالیه فرانسه به بلومبرگ گفت چین این موضوع را درک کرده که غول های آی تی سود فراوانی را می برند بدون اینکه مالیات بدهند و جلوی آنها ایستاده است اما اروپایی‌ها تازه متوجه چنین نکته‌ای شده‌اند.

 

از سوی دیگر کشورهایی مانند ایرلند و لوکزامبورگ با کاهش مالیات، زمینه بی نظیری برای غول‌های آی تی فراهم کرده تا پول‌های خود را در آنجا انباشته کرده و دفاتر مرکزی خود را در این کشورها راه اندازی کنند.

حالا کشورهای اروپایی که احساس ضرر می کنند دست به کار شده و قصد دارند با فشار بر کمپانی های بزرگ، مالیات متناسبی از آنها دریافت کنند.

مالیات 25 درصدی که مکرون رئیس جمهور فرانسه تعریف کرده شاید راه حلی برای سایر کشورهای اروپایی در این زمینه باشد تا غول‌های آی تی مالیات مورد نظر را بپردازند.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فشار فرانسه و آلمان به گوگل و اپل برای پرداخت مالیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..