تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست وزرای پیشنهادی روحانی برای دولت دوازدهم +اینفوگرافیک

لیست وزرای پیشنهادی روحانی برای دولت دوازدهم+اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهوری در اجرای اصل 133 قانون اساسی و ماده 188 قانون آیین نامه داخلی مجلس و شورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

گفتنی است؛ بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌های تخصصی دارند و بعد از آن مجلس باید در جلسات متوالی در صحن علنی وارد بررسی صلاحیت وزرا شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا اسامی کابینه دولت دوازدهم را در قالب اینفوگرافیک مشاهده کنید.

 

 

لیست وزرای پیشنهادی روحانی برای دولت دوازدهم +اینفوگرافیک 

 انتهای پیام/

وزرای پیشنهادی روحانی به مجلس معرفی شدند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست وزرای پیشنهادی روحانی برای دولت دوازدهم +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..