تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر فاش شده از گوشی V30 ال جی

تصویر فاش شده از گوشی V30 ال جیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند V30 شرکت ال جی، از ابتدای سال 2017 سر و صدای زیادی به پا کرده است. نمایشگر نسبتا بزرگ، قطر کوچک گوشی و رزولوشن نمایشگر بالا باعث شده که این گوشی در رقابت با گوشی های برتر سال مانند «Pixel 2» شرکت گوگل، «Nokia9» شرکت اچ ام دی، «iPhone 8» شرکت اپل و «Note 8» شرکت سامسونگ باقی بماند.

طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، صفحه نمایش گوشی V30 از گوشی قبلی شرکت ال جی یعنی G6 بسیار بهتر و با کیفیت‌تر ساخته شده است. جدا از این گزارش‌ها، تصویری از گوشی V30 ال جی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی آنطور که تصاویر رندر آن نشان می‌داد خوب نیست و اشکالاتی در آن وجود دارد.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنیم که دوربین سلفی این گوشی در گوشه ترین نقطه بالا سمت چپ قرار دارد و کسانی که با گوشی های هوشمند سر و کار دارند می‌دانند که این جایگیری دوربین چندان مناسب نیست. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین دوگانه است که به همراه کلید پاور در پشت گوشی قرار دارند. همچنین این گوشی از تراشه Snapdragon 836 بهره می‌برد.

در ادامه تصویر فاش شده از این گوشی را مشاهده می‌کنید :

تصویر فاش شده از گوشی V30 ال جی

 

انتهای پیام/

اطلاعاتی جدید از گوشی وی 30 الجی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر فاش شده از گوشی V30 ال جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..