تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی با کیف‌قاپان؛ نوآوری جدید دنیای گجت‌ها+ فیلم

کیف پول هوشمند سارقان را فراری می‌دهد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای فناوری امروز تقریبا ساخت همه نوع ابزار برای رفاه حال مردم امکان پذیر شده است، اینترنت اشیا و گجت‌های هوشمند در کنار هم علاوه بر تامین نیازهای افراد و دسترسی آنها به امکان ویژه و حتی کنترل بسیاری از کارها از راه دور، به راحتی می‌تواند از اموال شخصی شما نیز حفاظت کند.

گجت‌های هوشمند از جمله ابزار دنیای فناوری هستند که زندگی را آسان می‌کنند، نمونه جدید آن یک کیف پول هوشمند مجهز به دوربین است. این کیف پول هوشمند علاوه بر اینکه می‌تواند تلفن همراه شما را با اتصال یک کابل شارژ کند در سیستم هوشمندی که روی نصب شده به سرقت رفتن یا گم شدن کیف را نیز به شما اطلاع خواهد داد.

نحوه کار کیف پول هوشمند به این گونه است که پس از سرقت سیستم هوشمند به موبایل شما پیام ارسال کرده و همچنین با دوربین بسیار کوچکی که روی آن نصب است عکس فرد سارق را برای شما ارسال می کند.

در ادامه فیلمی جالب از این کیف پول هوشمند ببنید.

انتهای پیام/

 کیف پول هوشمند سارقان را به دام می‌اندازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی با کیف‌قاپان؛ نوآوری جدید دنیای گجت‌ها+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..