تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"رئال مادرید" آماده بازی سو

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر لیگ جامی دارد و هر جام یک سوپرجام، امشب مقدونیه میزبان یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های فوتبالی دنیاست، بازی سوپرجام اروپا، محل تقابل رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و منچستریونایتد، قهرمان لیگ اروپا، دیداری که فوتبال دوستان سراسر جهان را بعد از چندهفته استراحت، پای گیرنده‌های تلویزیونی می‌نشاند؛ التبه در صورتی که پیش‌تر بلیت ورزشگاه فیلیپ دوم یا همان تلکوم آرنا را تهیه نکرده باشند.

صفحه رسمی باشگاه رئال مادرید در اینستاگرام با انتشار ویدئویی از آمادگی کهکشانی‌ها برای بازی سوپرجام اروپا مقابل منچستریونایتد خبر داد و به استقبال بازی امشب رفت؛ دیدار سوپرجام اروپا سه‌شنبه 17 مرداد، ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 پیش بازی سوپرجام اروپا در اینستاگرام رئال مادرید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"رئال مادرید" آماده بازی سو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..