تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دلهره‌آور افت ناگهانی ارتفاع یک بالن در جاده‌ای شلوغ + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه هولناک فرود یک بالن در نزدیکی جاده ای شلوغ در " لستر شر " انگلیس را نشان می دهد. این تصاویر که توسط دوربین داش کم یکی از رانندگان خودروهای عبوری با نام " کیم فوسکت" تهیه شده بالنی را نشان می دهد که در نزدیکی جاده فرود می آید.فرود ناگهانی یک بالن در نزدیک جاده ای شلوغ + تصاویر


کیم 59 ساله که از این صحنه فیلم می‌گرفت در این خصوص گفت : " درختان مانع دیدن این بالن می شدند تا اینکه ما به نزدیکی آن رسیدیم.  بالن به حدود 1.5 متری زمین رسیده بود و من ناگهان فریاد زدم "اُوه، خدای من، بالن دقیقا در وسط جاده داره فرود میاد. همسر و و فرزندانم همراه من بودند و ما به بالن خیره شده بودیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد."

فرود ناگهانی یک بالن در نزدیک جاده ای شلوغ + تصاویر

وی افزود : "  بالن به گاردریل کنار جاده برخورد کرد و سپس خلبان آن از سبد  به بیرون پرت شد. خلبان این بالن واقعا خوش شانس بود.

گفتنی است؛  بالن بطور ناگهانی دچار افت ارتفاع شد اما خلبان آن با مهارتی خاص مانع فرود آن روی جاده شد. در این حادثه خلبان بالن دچار آسیب جدی نشد.

فرود ناگهانی یک بالن در نزدیک جاده ای شلوغ + تصاویر

انتهای پیام/

لحظات دلهره آور فرود یک بالن در جاده ای شلوغ + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دلهره‌آور افت ناگهانی ارتفاع یک بالن در جاده‌ای شلوغ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..