تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت کلاه ایمنی یک تکه مخصوص ورزشکارها+ فیلم

ساخت کلاه ایمنی یک تکه مخصوص ورزشکارها+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کلاه ایمنی موتورسواران یا همان کلاه کاسکت، وسیله ارزشمندی که برای محافظت از سر در برابر ضربات احتمالی و تصادفات استفاده می‌شود، این کلاه‌ها که معمولا چند تکه هستند در ضربات شدید آنطور که باید نمی توانند نقش محافظ را بازی کنند.

دنیای فناوری این بار با طراحی رباتی اقدام به ساخت کلاهی یک تکه مخصوص برای استفاده موتورسواران حرفه‌ای کرده است.

این وسیله محافظتی از سه لایه تشکیل شده است؛ اولین لایه همان قسمت بیرونی کلاه است که عمدتا از ماده ای به نام ای بی اس تشکیل شده علاوه بر وزن کم از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

لایه داخلی یا همان لایه دوم نیز از جنس یونولیت است، این ماده علاوه بر جلوگیری از انتقال  ضربه، به منظور تهویه هوای داخل کلاه استفاده می‌شود.

لایه سوم نیز همان طلق دودی رنگی است که باید شفافیت و مقاومتی شبیه به شیشه خودرو داشته باشد که  درواقع جایگزین عینک آفتابی است.

آنچه که در بالا شرح داده شد توضیح مختصری از جنس و مواد تشکیل دهنده کلاه‌های ایمنی بود. تا کنون کلاه های ایمنی به این روش ساخته شده‌اند. اما به تازگی خبرهایی از ساخت کلاه ایمنی یک تکه توسط ربات ها به دست آمده که در ویدئو ارائه شده گوشه ای از فرآیند ساخت آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

کلاهی ضد ضربه مخصوص موتورسواران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت کلاه ایمنی یک تکه مخصوص ورزشکارها+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..