تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس ملی‌پوش ایرانی در اینستاگرام فدراسیون جهانی بسکتبال

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال با انتشار تصویری از حامد حدادی، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران، به استقبال رقابت‌های "آسیا کاپ" رفت، این مسابقات از سه‌شنبه 17 مردادماه به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد. تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله مقدماتی با هند، سوریه و اردن هم گروه است.

انتشار عکس حامد حدادی در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی بسکتبال با استقبال کاربران ایرانی همراه بود و آنها با گذاشتن کامنت‌هایی در این صفحه ابراز احساسات کردند.

صفحه رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا، نوشت: "یک روز تا شروع رقابت های کاپ آسیا"

 

انتهای پیام/

عکس حامد حدادی در اینستاگرام فدراسیون جهانی بسکتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس ملی‌پوش ایرانی در اینستاگرام فدراسیون جهانی بسکتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..