تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه لحظه آخری به دیالیزی‌های عازم حج

توصیه لحظه آخری به دیالیزی‌های عازم حجبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرحسین کولیوند مدیر عملیات پزشکی حج ۹۶ اظهار داشت: ضرورت دارد بیماران دیالیزی که قصد سفر به عربستان برای شرکت در حج را دارند، جواب آزمایش‌ها و فرم‌های خاصی که پیش از اعزام به آنها ارائه شده را همراه بیاورند.

وی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با مسئولان وزارت بهداشت عربستان سعودی، خدمات دیالیز زائران ایرانی در زمان مقرر در بیمارستان‌های سعودی ارائه می‌شود.

کولیوند گفت: جراحی‌های تخصصی مانند انواع جراحی‌ها، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و خدماتی از این قبیل در صورت لزوم، بر اساس توافق‌های به عمل آمده در بیمارستان‌های عربستان برای زائران ایرانی انجام خواهد شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

توصیه های مهم برای حجاجی که نارسایی کلیوی دارند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه لحظه آخری به دیالیزی‌های عازم حج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..