تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود معجزه‌آسای هواپیمای مسافربری در استانبول+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این هواپیمای شرکت «اطلس گلوبال» که 127 مسافر داشت در شمال قبرس گرفتار طوفان و تگرگ شد و خلبان به دلیل شرایط بحرانی، خواستار فرود اضطراری در فرودگاه استانبول شد. با وجودی که این فرودگاه به‌دلیل شرایط بد جوی تعطیل بود اما برج مراقبت به‌دلیل حساسیت موضوع، اجازه فرود هواپیما را داد و خلبان با مهارت و تنها با هدایت برج مراقبت این پرنده آهنی را به زمین نشاند.پس از این فرود معجزه آسا، مسافران، خلبان را حسابی مورد تشویق قرار داده و او را بشدت تحسین کردند. وی نیز زنده ماندنش را تولدی دوباره خواند.

فرود معجزه‌آسای هواپیمای مسافربری در استانبول+عکس

فرود معجزه‌آسای هواپیمای مسافربری در استانبول+عکس

منبع:مشرق

انتهای پیام/

تصاویری از فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در فرودگاه ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود معجزه‌آسای هواپیمای مسافربری در استانبول+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..