تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید سنسورهای بدن دیتای حیاتی را از عرق کردن می‌گیرند

نسل جدید سنسورهای بدن دیتای حیاتی را از عرق کردن می‌گیرند

فناوری اطلاعات > سخت افزار - دیتای حیاتی بدن، بدون گرفتن خون، از طریق نسل جدید سنسورهای بدن و از روی عرق کردن گرفته می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، تنها کاری که باید انجام دهید، نصب سنسور زیر پوست و دویدن برای عرق کردن است تا دیتای لازم جمع‌آوری شود.

دستگاه نصب شده از طریق جریان الکتریکی (0.2 میلی آمپر) ماده کارباکول (نوعی دارو قطره چشمی و یک داروی کولینومیتیک است که گیرنده استیل کولین را فعال می کند) را به قسمت بالایی پوست ارسال می‌کند. در آنجا اندازه گیری الکترولیت در عرق انجام می‌شود.

خونگیری و اندازه گیری معیارهای تعریف شده نمی تواند دائمی باشد اما اندازه گیری الکترولیت‌ها برای جمع آوری دیتای مورد نیاز به راحتی امکان پذیر است و دانشمندان قادرند در یک زمان تا 5 ساعت دیتای آن را مانیتور کنند و به همین خاطر در فعالیت‌هایی مانند دوندگی که نیاز به دیتای ممتد است به راحتی جواب می‌دهد.

با همین روش می‌توان سطح استرس بیمار تازه جراحی شده را بدون دردسر و بدون خونگیری اندازه گرفت.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید سنسورهای بدن دیتای حیاتی را از عرق کردن می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..