تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیاتی از عملکرد بزرگترین هلدینگ بانکی کشور

مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد تشریح جزئیاتی از عملکرد بزرگترین هلدینگ بانکی کشور را اعلام کرد.

به گزارش شمانیوز: فرامز خالقی در ابتدای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده ورزی سداد گفت: این مجمع در حضور بازرس قانونی و حسابرس معتمد سازمان حسابرسی، گزارش مقبول دریافت کرد که این گزارش، برگ زرینی در تاریخ این شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت داده ورزی افزود: هلدینگ سداد، ۴ شرکت پارس، پاس، فارس و توسعه پیشگامان پویا را شامل می شود.

وی با بیان اینکه ۷۶ درصد سهام شرکت داده ورزی سداد به بانک ملی ایران و ۲۴ درصد به شرکت خدمات انفورماتیک بانک تعلق دارد، خاطرنشان کرد: این شرکت متولی حوزه فناوری و ارتباطات بانک ملی است.

خالقی با تاکید بر اینکه سداد با بیش از ۲۵۰۰ پرسنل بزرگترین هلدینگ بانکی به شمار می رود، اظهارداشت: ۸۰ درصد نیروهای متخصص این شرکت را جوانان زیر ۴۰ سال تشکیل می دهند.

مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد در ادامه بر استقرار کامل بانکداری الکترونیک در کشور تاکید کرد و گفت: بانکداری روی شبکه های اجتماعی مورد اجماع کارشناسان بانکی است و به نظر می رسد حد اکثر تا ۱۰ سال آینده امکان عدم استفاده از شعبه در کل دنیا پیاده سازی می شود که ما هم در این راستا، در حال گام برداشتن جدی در این راه هستیم.

وی توضیح داد: بانک ملی ایران با بیش از ۳۴۰۰ شعبه به عنوان بزرگترین بانک کشور دنبال تغییر رویکرد در این راستا است.

خالقی اعلام کرد: « بام » و « بله » نسل جدید سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی است که با فضایی کاملاً متفاوت از آنچه تاکنون مشتریان از اینترنت بانک ملی می‌شناختند، به مشتریان بانک ملی خدمات ارایه می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد،" بام " تاکنون چیزی حدود بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر عضو دارد و یکی از ویژگی های خاص آن این است که ۱۰ درصد تراکنش های بانک روی این اپلیکیشن انجام می شود.

وی با بیان اینکه برای افزایش کاربر سامانه بام نیز ما بازار هدفمان مشتریان بانک ملی هستند، تاکید کرد: اگر ما بتوانیم ده درصد از حدود سی میلیون مشتری بانک ملی را ملاک عضویت در سامانه قرار دهیم، این خود یک بازار هدف خیلی خوبی است و برای تایید این حرف شاهد تبلیغاتمان در این زمینه هستید.

خالقی ادامه داد: وظیفه ما و تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات بانکی این است که در داخل کشور به‌موقع نوآوری‌ها را شناسایی کنیم و در مرحله بعد این نوآوری‌ها را متناسب با شرایط و ضوابط داخلی بومی‌سازی و سپس سرویس‌های مبتنی بر این نوآوری‌ها را ارائه کنیم و با بهبود تجارب کاربری مشتریان سعی در ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر آنان و افزایش مشتریان در این حوزه گردیم.

وی در پایان گفت: بانک مرکزی ایران نیز لازم است یک تعادل و نظمی را در ایجاد مقررات و همچنین حذف مقررات زائد به‌منظور ترویج نوآوری در حوزه بانکی داشته باشد و این فعالیت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برساند، زیرا تکنولوژی آن‌قدرها صبر و تعلل ندارد و هرگونه تأخیری در این زمینه موجبات عدم رشد مناسب خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیاتی از عملکرد بزرگترین هلدینگ بانکی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..