تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از روند تولید آیفون 8، شارژر وایرلس آن را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از مراحل تولید گوشی آیفون ۸ منتشر شده است که در آن یک سیم‌پیچ مخصوص شارژ بی‌سیم دیده می‌شود.

شارژ بی‌سیم فناوری جدیدی نیست؛ اما انتظار می‌رود شرکت اپل سرانجام در تولید گوشی آیفون ۸ از این تکنولوژی استفاده کند. استفاده از ویژگی یادشده یکی از موضوعاتی است که تا‌کنون بارها و بارها در شایعات و گزارش‌های مختلف در مورد آن توضیحاتی ارائه شده است. علاوه بر این، عضو شدن کوپرتینویی‌ها در کنسرسیوم وایرلس پاور یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده در بسیاری از خبرها، به وجود شارژ بی‌سیم در آیفون ۸ اشاره شود.

مقاله‌های مرتبط:

حال تصویر جدیدی از فرآیند تولید گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل منتشر شده است که در آن می‌توان سیم‌پیچ‌های مخصوص فناوری شارژ بی‌سیم را در این محصول مشاهده کرد. البته اینکه محصول مورد بحث به شارژ بی‌سیم مجهز باشد چندان هم باعث تعجب نخواهد بود؛ زیرا همان‌طور که اشاره کردیم، تاکنون خبرهای زیادی منتشر شده است که در آن‌ها به دلایل مختلفی، به وجود شارژ بی‌سیم در آیفون ۸ اشاره می‌شود. تصویر جدید منتشرشده از فرآیند تولید آيفون ۸، توسط بنجامین گاسکین (و اپل اینسایدر) توییت شده است و به نظر می‌رسد این عکس‌ها از کارخانه‌ی فاکس‌کان درز کرده است. افزون بر آنچه گفته شد، تصویر جدید، وجود یک باتری L شکل را در آیفون ۸ نشان می‌دهد که این مورد هم در نوع خود بسیار جالب است. شکل عجیب باتری آيفون ۸ بدان معنا است که اپل الزاما نمی‌خواهد طراحی باتری‌های این کمپانی شبیه به اکثر باتری‌های به‌کاررفته در سایر گوشی‌های هوشمند باشد؛ بدین ترتیب و با طراحی L شکل باتری آيفون ۸، این شرکت می‌تواند با حفظ ابعاد دستگاه، از فضای داخلی آن نهایت بهره را بگیرد و یک باتری با ظرفیت بیشتر را در آن جای دهد.

این موضوع با شایعات منتشرشده در مورد افزایش ظرفیت باتری آيفون ۸ مطابقت دارد. البته این اولین باری نیست که در خبرها در مورد باتری L شکل آیفون بعدی اپل، جزئیاتی اعلام می‌شود. گزارش دیگری که ماه قبل منتشر شد، به این موضوع اشاره داشت که احتمالا شرکت ال‌جی تأمین‌کننده‌ی باتری‌های مورد نیاز برای آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل خواهد بود. در آن گزارش به این نکته اشاره شد که باتری‌های مورد نیاز اپل برای آیفون‌های سال آینده نیز L شکل خواهند بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از روند تولید آیفون 8، شارژر وایرلس آن را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..