تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران عمومی «زادبوم» آغاز می‌شود

اکران عمومی «زادبوم» آغاز می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ فیلم سینمایی «زادبوم» پس از ۹ سال از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در گروه «پردیس سینمایی زندگی» اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «زادبوم» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است، در بیست‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده و جوایز بهترین فیلم از نگاه ملی، بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرده است.

در این فیلم که فیلمبرداری آن در کشورهای آلمان، دبی و ایران انجام شده است، عزت‌‌الله انتظامی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، اولریکه کارگوس، احمد کاوری، مهدی سلوکی، احمد کاوری، علی مردانه، رضا آحادی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان «زادبوم» درباره ارتباط شخصیت اصلی فیلم با زادگاه، خانواده و هویت گمشده‌اش در شرایط اجتماعی است.

انتهای پیام/

اکران فیلم سینمایی «زادبوم» پس از 9 سال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران عمومی «زادبوم» آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..