تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای دوربینی مراسم تحلیف +عکس

آقای دوربینی مراسم تحلیف +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم با حضور آنهمه مهمان خارجی و چهره و شخصیت‎های داخلی، حاشیه های فراوانی داشت که جنب و جوش نمایندگان و اشتیاق‌شان به گرفتن عکس سلفی تا حضور آرام و متین بزرگان هنر و ورزش از جمله آنها بود.

با یک جستجوی ساده در شبکه های اجتماعی می‌توان تصاویری پرمحتوا از روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری پیدا کرد. به عنوان مثال اصرار عجیب عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به گرفتن عکس‌های یادگاری پرتعداد در حاشیه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور از این  دست تصاویر است که در زیر می توانید مشاهده کنید.

  آقای دوربینی مراسم تحلیف +عکس

 انتهای پیام/

 اصرار نماینده مجلس به گرفتن عکس با سران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای دوربینی مراسم تحلیف +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..