تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر «تولد یک اژدها» را با زیرنویس فارسی ببینید

۵۷۷۸۶۸

۴۷  بازدید

تولد یک اژدها (Birth of the Dragon) داستان مبارزه‌ای چالش بر‌انگیز است که در دنیای هنرهای رزمی کمتر شنیده شده است.

وب سایت فیلم نت نیوز: تولد یک اژدها (Birth of the Dragon) داستان مبارزه‌ای چالش بر‌انگیز است که در دنیای هنرهای رزمی کمتر شنیده شده است.

 فیلم «تولد یک اژدها» یکی از منحصر به فردترین مبارزات بروس لی را بر روی پرده نقره‌ای نشان خواهد داد. در این مبارزه بروس لی جوان یکی از استادان به‌نام هنرهای رزمی، ون جک‌من، را به مبارزه دعوت می‌کند. جک‌من از جمله استاد‌هایی است که برای کنگ‌فو حد و مرزهایی مانند عدم ضربه زدن به صورت حریف قائل بود.

در این مبارزه که پشت درهای بسته و با تعداد محدودی شاهد برگزار شد، بروس لی و جک‌من، دو استاد کنگ‌فو بدون رعایت حد و مرزهای هنر‌های رزمی با هم مبارزه کردند. شاگردان این دو استاد از این مبارزه روایت‌های متفاوت و مسلمن با قرض ورزی منتشر کردند. البته این اتفاق کمتر دیده و شنیده شده به‌گفته‌ی شاگردان بروس لی پیش از «افسانه» شدن او بود.

این فیلم به کارگردانی جرج نولفی، نویسنده فیلمنامه دوازده یار اوشن (Ocean’s Twelve)‌ در آمریکا، کانادا و چین فیلم‌برداری شده است.

تاریخ اکران فیلم «تولد یک اژدها»  ۲۵ آگوست ۲۰۱۷ (۳ شهریور) اعلام شده است.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید. 

تیزر «تولد یک اژدها» را با زیرنویس فارسی ببینید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر «تولد یک اژدها» را با زیرنویس فارسی ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..