تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 جام توسط بازیکنان پیشین رئال از دست رفت

۵۷۷۹۶۰

۹  بازدید

په‌په و آلوارو موراتا با اشتباه‌های خود باعث شدند تیم‌های‌شان در سوپر جام شکست بخورند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، آلوارو موراتا و په‌په تابستان امسال از رئال مادرید جدا شدند و هر یک به ترتیب به تیم‌های چلسی و بشیکتاش پیوستند. دیروز (یک‌شنبه) مهاجم  و مدافع پیشین مادرید فرصت داشتند که نخستین جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما اشتباه‌های‌شان مانع از این اتفاق شد.

چلسی در جام خیریه برابر آرسنال قرار گرفت. این تیم در حالی که با یک گل پیش بود نتوانست برتری‌اش را حفظ کند و در دقایق پایانی یک گل دریافت کرد. ضربات پنالتی‌ تعیین کننده برنده شد. سومین پنالتی‌ به مهاجم اسپانیایی رسید اما او نتوانست آن را به گل تبدیل کند و آرسنال با گل کردن ضربه‌های خود عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در ترکیه بشیکتاش برابر کونیااسپور قرار گرفت و ۲ بر یک مغلوب شد تا نتواند به نخستین جام فصل دست یابد. عامل اصلی این اتفاق، اشتباه په‌په بود. مدافع پرتغالی در ‌دقیقه ۹۰ در محوطه جریمه خطا کرد و داور پنالتی‌ گرفت. بازیکن کونیااسپور آن را به گل تبدیل کرد و این تیم توانست قهرمان شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 جام توسط بازیکنان پیشین رئال از دست رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..