تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت تنها به آگاهی بخشی محدود نمی‌شود

جایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت تنها به آگاهی بخشی محدود نمی‌شودبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در آستانه روز خبرنگار (17 مردادماه) خطاب به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت پیامی را صادر و از تلاش های فعالان این عرصه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

امروزه رسانه‌ها می‌توانند با گام‌های عمیق و دقیق برخاسته از جامعه‌شناسی و آینده‌نگری به وحدت ملی، رونق اقتصادی، شادابی ملت در کار و تحول، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی جلایی دوباره بخشند. در این مسیر مهم نقش بی‌بدیل زنان و مردان بزرگی که قلم را ابزاری برای صلح، مدنیت و عشق به کار می‌برند و با همه‌ی توان بر صداقت و راستی پای می‌فشرند بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

جایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت فقط به آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات محدود و محصور نیست بلکه با ظرافت‌های ویژه‌ای که دارد می‌توان آن را از سایر مسائل حوزه اجتماعی به گونه‌ای سهل ممتنع هم ممزوج و هم منفک دانست.

مردادماه به عنوان روز خبرنگار فرصتی است تا از زحمات طاقت‌فرسا و عاشقانه‌ی خبرنگاران به ویژه اصحاب رسانه‌ حوزه سلامت تقدیر نمایم و از خداوند بزرگ برای همه‌ی آنان که در افزایش دانش ملت و آبادانی این مرز و بوم تلاش می‌کنند، موفقیت و بهروزی آرزو کنم.

انتهای پیام/

جایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت از دیدگاه رئیس کل سازمان نظام پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت تنها به آگاهی بخشی محدود نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..