تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برآیند الیاس حضرتی از وزرای پیشنهادی دولت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته پس از برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، پیش‌بینی می‌شد حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان، لیست اعضای کابینه دولت دوازدهم و وزرای پیشنهادی خود را به مجلس دهد اما برخلاف انتظارها او لیستی برای کابینه دوازدهم به مجلس ارائه نکرد. از طرفی وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی برخی وزارتخانه‌ها مشخص شده و سرزبان‌ها افتاده است.

الیاس حضرتی، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشتراک پستی در صفحه توئیترش، برآیند نظرات خود و دیگر نمایندگان در مورد کابینه دوازدهم را منتشر کرد، به گفته حضرتی، دو یا سه وزیر پیشنهادی رای اعتماد نخواهند گرفت.

حضرتی نوشت: "برآيند نظرات همكارانم در مراسم تحليف نشان می‌دهد كه دو، سه وزير رای اعتماد نمی‌گیرند. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کمترین شانس را دارد."

 

انتهای پیام/

 پیش‌بینی الیاس حضرتی از کابینه دولت دوازدهم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برآیند الیاس حضرتی از وزرای پیشنهادی دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..