تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط مرگبار پدر جوان از بالای صخره + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سقوط از صخره ای بلند، جان پدر جوانی را گرفت. جسد بی جان " آدام فنتون" 31 ساله روز بعد در پایین صخره در ساحل تووان در منطقه " نیوکی " انگلستان پیدا شد. وی که به تازگی بعد از  ماه ها انجام  شیمی درمانی بطور کامل از چنگ سرطان رهایی پیدا کرده بود به همراه چند تن از دوستانش سرگرم تفریح در این ساحل بود که دچار این حادثه شد.

سقوط مرگبار پدر جوان از بالای صخره + تصاویر
در جشنی که آدام تدارک دیده بود همسرش " کارلی بکمن " 33 ساله و دخترانش " ماکی" 6 ساله، مادیسون 5 ساله و دختر خوانده اش " بایلیگ" 13 ساله نیز حضور داشتند.

آدام 9 ماه پیش دچار بیماری سرطان شده بود و پزشکان تومورهایی را در قلب، ریه ها و غده های لنفاوی وی تشخیص داده بودند اما با حمایت خانواده و دوستان و همچنین انجام شیمی درمانی وی بطور معجزه آسایی موفق شده بود تا سرطان را پشت سر بگذارد.

سقوط مرگبار پدر جوان از بالای صخره + تصاویر

" ربکا واتسون " 53 ساله، مادر کارلی در این خصوص گفت : " در حالی که همه ما از بهبودی دامادم خوشحال بودیم و همه چیز خوب پیش می رفت حال مرگ وی برای ما تبدیل به یک معما شده است."

سقوط مرگبار پدر جوان از بالای صخره + تصاویر

 گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حوادثی اینچنینی در چنین مکان هایی رخ می دهد. در 1 آگوست نیز یک زن 40 ساله بعد از سقوط از صخره ای در " کورنوال " به حالت کما رفت.

انتهای پیام/

جشن پدر جوان تبدیل به تراژدی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط مرگبار پدر جوان از بالای صخره + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..