تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رصد «ماه گرفتگی» را فردا از دست ندهید/ راز‌های موفقیت از زبان نفرات برتر کنکور ۹۶/ گنجینه‌ای نهفته از موادمغذی/عوارض استفاده از سفره یک بار مصرف

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نفر اول کنکور ریاضی: به کلاس کنکور نرفتم/ نفر اول کنکور تجربی:روزهای تعطیل 11 ساعت مطالعه مفید داشتم

نفر اول کنکور ریاضی و تجربی از برنامه ریزی خود برای موفقیت در کنکور توضیحاتی را ارائه دادند.

نتایج کنکور سراسری ۹۶/ نحوه دریافت نتیجه کنکور سراسری ۹۶

نتایج کنکور سراسری ۹۶ از ساعت ۱۱ امروز بر روی سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار گرفت.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۹۶ اعلام شد+ مشخصات

نتایج اولیه آزمون سراسری سال 96 اعلام شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

اعلام زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۷

رئیس سازمان سنجش گفت: از سال آینده کنکور هفته اول تیرماه برگزار می شود و زمان برگزاری تداخلی با ماه رمضان ندارد.

چگونه با کسب نکردن رتبه دلخواهمان در کنکور کنار بیاییم؟

یک کارشناس ارشد روان شناسی بالینی گفت: خانواده‌ها اکنون با اعلام نتایج کنکور باید سعی کنند که پیامد‌های روانی آن را برای دانش آموزان به حداقل برسانند.

راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶ چیست؟

نفرات برتر کنکور راز و رمز موفقیت خود در کنکور سراسری امسال و مسیر رسیدن به آن را بیان کردند.

  آمادگی 1500 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش برای کنکور 96

معاون مدیر کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 1500 پایگاه انتخاب رشته وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور 96 خبر داد.

رصد «ماه گرفتگی» شامگاه دوشنبه ۱۶ مردادماه را از دست ندهید

رئیس انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: ماه‌گرفتگی ۱۶مرداد ماه بسیار جزئی است و تنها بخشی از ماه درون سایه زمین قرار می‌گیرد.

خواص بی نظیر بامیه برای بدن+ دستور پخت انواع غذا با بامیه

بامیه سرشار از پروتئین و فیبر است و مصرف آن می‌تواند سبب کاهش ابتلا به دیابت، چاقی و بیماری‌های قلبی - عروقی شود.

عوارض استفاده از سفره‌های یک بار مصرف

استفاده از مشتقات ساخته شده از پلاستیک به تازگی در دنیا رایج شده اما این وسایل می‌توانند سبب ابتلای انسان‌ها به بیماری‌های فراوانی شوند..

دشمنی سیگار با دهان و دندان

یک متخصص جراحی لثه با اشاره به عوارض سیگار در بیماری های لثه گفت: روش نامناسب مسواک زدن و وجود جرم دندان باعث عفونت و التهاب حاد و مزمن لثه می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رصد «ماه گرفتگی» را فردا از دست ندهید/ راز‌های موفقیت از زبان نفرات برتر کنکور ۹۶/ گنجینه‌ای نهفته از موادمغذی/عوارض استفاده از سفره یک بار مصرف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..