تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایاب‌ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس را ببینید +عکس

نایاب ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس را ببینید+عکس به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنچه در زیر آب می گذرد گاهی به دلیل راز آمیز بودن بسیار شگفت آور است.گاهی به رمز و رازها نمی توان دست پیدا کرد چرا که در دسترس بشر نیستند.

به تصویر این ماهی دقت کنید. یک غواص در ساحل لمبه واقع در اندونزی به طور اتفاقی تصویر این گونه دریایی کمیاب را  شکار کرده و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

 این نوع گونه دریایی که در معرض انقراض قرار دارد  در واقع یک ماهی است که ظاهرش شبیه قورباغه است و تعداد محدودی از آنها در اندونزی زندگی می کنند. این نوع ماهی قادر است شنا کند، راه برود و حتی روی یک پای خود بایستد.

ویژگیهای بارز این موجود عجیب و حیرت انگیز ظاهر بسیار عبوس آن است.

 نایاب ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس را ببینید+عکس

نایاب ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس را ببینید+عکس

نایاب ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس را ببینید+عکس

انتهای پیام/

تصاویری حیرت انگیز از کمیاب ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایاب‌ترین گونه دریایی با ظاهری عبوس را ببینید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..