تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام ماهی غول پیکر از صیادان+فیلم

انتقام ماهی غول پیکر از صیاد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازیب اشگاه خبرنگاران جوان، معمولا شکارچیان مخصوصا آنهایی که مدتهایی مدیدی است به این کار مشغول هستند عادت دارند بعد از اتمام موفقیت آمیز کارشان، با شکار یک عکس یادگاری بیندازند، مثل ژست معروف شکارچی بالای سر شیر در حالی که تفنگ به دست یک پای خود را روی بدن آن گذاشته است که عکسهایی شبیه به آن را زیاد دیده اید.

در ویدئوی زیر شاهد خواهید بود که دو مرد در یکی از رودخانه های تایلند پس از اینکه به سختی توانستند یک ماهی عظیم الجثه را شکار کنند، با توجه به وزن سنگین آن ، پس از کلی تلاش ماهی را از زیر آب، روی دستان خود بالا آوردند تا یکی از دوستانشان از آنها عکس یادگاری بیندازد.

در این لحظه ماهی چنان با دُم خود ضربه محکمی به صورت یکی از صیادان کوبید که آن مرد دچار سرگیجه شد.

انتهای پیام/

سیلی محکم ماهی عظیم الجثه به صیاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام ماهی غول پیکر از صیادان+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..