تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات تاریخی خودروی ژیان به ابوظبی+تصاویر

صادرات تاریخی خودروی ژیان به ابوظبیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژیان خودروی کوچکی است که برای اولین در سال 1340 توسط شرکت سهامی سیتروئن (سایپا) در ایران برای رقابت با خودروی پیکان، محصول شرکت ایران خودرو تولید و عرضه شد. این خودرو در زمان تولید به دلیل قیمت و مصرف بنزین پایین، مورد استقبال خانواده‌هایی قرار گرفت که توان خرید خودروی پیکان را نداشتند.

اولین مدل تولید شده از خودروی ژیان به صورت هاچ بک بود که بعد از سال 1353 دو مدل دیگر " ژیان مهاری" و "ژیان پیکاپ" به آن افزوده شد.

تصویر زیر نمایی از صادرات این خودرو از طریق گمرک خرمشهر به ابوظبی در سال 1350 را نشان می ‌دهد.

صادرات تاریخی خودروی ژیان به ابوظبی

 

انتهای پیام/

 

تصویری تاریخی از صادرات ژیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات تاریخی خودروی ژیان به ابوظبی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..