تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چقدر گوشت قرمز باید بخوریم

به جای شمردن خطرات ناشی از مصرف گوشت قرمز ، بهتره این نکته رو فراموش نکنیم که این گوشت، سرشار از مواد مغزیه.

به عنوان مثال، یک برش ۱۰۰ گرمی گوشت گاو خام، حاوی حدود ۲۵ درصد ویتامینB-3 توصیه شده روزانه و ۳۲ درصد “روی” توصیه شده برای مصرف یک روز هست.

گوشت قرمز، حاوی «آهن خون» بالاییه که بیشتر از آهن گیاهی در بدن جذب می‌شه. همچنین گوشت قرمز  دارای ویتامین B-6، سلنیوم و سایر ویتامین‌ها و مواد مغزیه.

تا امروز همیشه توصیه می‌شده که برای حفظ سلامتی کمتر گوشت بخوریم. به عنوان مثال، موسسه آمریکایی تحقیقات سرطان، توصیه می‌کنه در هفته فقط ۵۰ گرم گوشت قرمز بخورید تا از خطر سرطان در امان باشید و مصرف گوشت‌های فراوری شده مثل سوسیس و کالباس رو کلا متوقف کنید.

با این وجود، در حالی که دستورالعمل‌های غذایی جدید به آمریکایی‌ها توصیه می کنند که مصرف گوشت قرمز، را کاهش بدن ولی این دستورات غذایی محدودیت روزانه رو مشخص نمی کنند.

با این حال، محققان به این موضوع اشاره کردند که گوشت قرمز دارای ارزش غذایی زیادیه اما برای جلوگیری از خطرات مصرف گوشت،‌ باید مقدارمصرفش مشخص و کنترل بشه.

http://www.medicalnewstoday.com/articles/315449.php

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چقدر گوشت قرمز باید بخوریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..