تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از محبوب‌ترین نقش های سینمای جهان

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت تخصصی IMDb که در حوزه سینما و هنر فعالیت می‌کند، فهرستی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین نقش های سینمایی در طول تاریخ سینما را بدون هیچ ترتیبی منتشر کرده است که برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

تایلر دوردن/ فیلم «باشگاه مشت زنی» با بازی برد پیت

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟


فیلم «باشگاه مشت زنی» در سال 1999 به کارگردانی دیوید فینچر ساخته شد. این اثر و نقش اولش «تایلر» تاثیر بسیار زیادی در فرهنگ عامه کلوپ‌های مبارز داشت.

ایندیانا جونز/ فیلم «مهاجمان صندوق گمشده» با بازی هریسون فورد

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

فیلم‌های ایندیانا جونز یکی از فیلم‌های چند قسمتی موفق و تاثیرگذار در تاریخ سینما بوده است. همین‌طور شخصیت اول فیلم با شمایل یک دانشمند قهرمان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی تاریخ است.

جوکر/ فیلم «شوالیه تاریکی» با بازی هیث لجر

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

 

کریستوفر نولان کارگردان «شوالیه تاریکی» یکی از ضد قهرمان‌های به یادماندنی تاریخ سینما را خلق کرد. هر چند هیث لجر بازیگر نقش جوکر قبل از اکران این فیلم و حتی قبل از اینکه بتواند جایزه اسکارش برای ایفای این نقش پیچیده را دریافت کند، خودکشی کرد؛ ولی جوکر به عنوان دشمن اصلی بتمن همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند.

ترمیناتور/ فیلم «ترمیناتور» با بازی آرنولد شوارتزنگر

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

سری فیلم‌های مهیج و اکشن «ترمیناتور» باعث شد که بسیاری از علاقه مندان به سینما و هنر هیچ وقت نتوانند نقش اول این سری فیلم‌ها را فراموش کنند.

تراویس بیکل/ فیلم «راننده تاکسی» با بازی رابرت دنیرو

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

مارتین اسکورسیزی در این فیلم که یک اثر مهیج روانشناسانه است، از بازیگر مورد علاقه‌اش رابرت دنیرو استفاده کرد و البته رابرت دنیرو هم توانست به خوبی از عهده این نقش سخت برآید و جایزه اسکار بهترین بازیگر را دریافت کند.

دون ویتو کورلئونه/ فیلم «پدرخوانده» با بازی مارلون براندو

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

بسیاری نقش ویتو کورلئونه در «پدرخوانده» را به یادماندنی‌ترین شخصیت تمام فیلم‌ها در تمام دوران‌ها می‌دانند. نقشی که فارغ از مثبت یا منفی بودنش، بسیار محبوب و قابل توجه بود. مارلون براندو برای بازی در این فیلم اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد؛ ولی به دلیل اعتراض به تبعیض علیه سرخپوستان و بومیان آمریکا از پذیرش این جایزه خودداری کرد!

بیل کاتینگ قصاب/ فیلم «دار و دسته نیویورکی‌ها» با بازی دنیل دی لوئیس

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

مارتین اسکورسیزی ابتدا برای بازی این نقش سخت رابرت دنیرو را در نظر گرفته بود؛ ولی با رد این پیشنهاد توسط رابرت دنیرو این نقش به دنیل دی لوئیس رسید. این بازیگر بریتانیایی که به گزیده کاری و انتخاب سخت نقش معروف است، برای آماده سازی خودش در این نقش چند ماه دوره قصابی حرفه ای دید! از دیگر نکات عجیبی که این بازیگر برای ایفای نقش انجام داد، می‌توان به یکی از سکانس‌ها اشاره کرد. سکانسی که لئوناردو دی‌کاپریو، دیگر بازیگر این فیلم به طور ناخواسته بینی دی لوئیس را می‌شکند، ولی این بازیگر فیلمبرداری را متوقف نمی‌کند و بازی را ادامه می‌دهد.

دکتر هانیبال/ فیلم «سکوت بره‌ها» با بازی آنتونی هاپکینز

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

در سال 1991 جاناتان دمی با ساخت این فیلم توانست همه پنج جایزه مطرح اسکار را کسب کند. آنتونی هاپکینز در این فیلم نقش سخت و روانشناسانه‌ای را بازی کرد و علاوه بر کسب جوایز متعدد، توانست یکی از محبوب‌ترین و به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های منفی تاریخ را به وجود آورد و هیچ‌گاه از یادها نرود.

کاپیتان جک اسپارو/ فیلم «دزدان دریایی کارائیب» با بازی جانی دپ

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

شاید بتوان گفت فقط جانی دپ می‌توانست به محبوب‌ترین و طنازترین دزد دریایی تاریخ تبدیل شود. پروژه دزدان دریایی کارائیب که هنوز هم شاهد ساخت و اکران قسمت‌های جدید آن هستیم، از دیگر فیلم‌های چندگانه هیجانی و علمی – تخیلی است که همیشه محبوبیت زیادی به همراه داشته است. شاید نتوان فرد دیگری بجز جانی دپ را در نقش کاپیتان جک اسپارو تصور کرد.

ماکسیموس/ فیلم «گلادیاتور» با بازی راسل کرو

محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی جهان کدامند؟

راسل کرو تا به امروز سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است؛ ولی تنها یک‌بار به خاطر ایفای نقش «ماکسیموس» در گلادیاتور توانست این جایزه را کسب کند. بدون شک راسل کرو یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینما است و به یادماندنی ترین نقشش هم یک گلادیاتور روم باستان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از محبوب‌ترین نقش های سینمای جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..