تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاه ایمنی چاره درمان سندروم نوزاد امریکایی!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛زمانی که «جوناس گوتیرز»، نوزاد آمریکایی فقط چهار ماه داشت، پزشکان تشخیص دادند که مبتلا به نوعی سندروم است که باعث می شود استخوان های جمجمه و گردنش بد شکل و بیش از حد بزرگ شوند!

پزشکان توصیه کردند برای این که استخوان سر کودک جایی برای بزرگ شدن نداشته باشد، باید تا دو سالگی از کلاه ایمنی استفاده کند!

اما خانواده این کودک هرگز دوست نداشتند که فرزندشان احساس کند که با بقیه متفاوت است و مشکلی دارد.

بنابراین تمام اعضای این خانواده همیشه کلاه ایمنی بر سر دارند. آن ها حتی برای مهمانانی که به منزلشان می آیند نیز کلاه ایمنی خریده اند!

 

منبع:آخرین خبر

انتهای پیام/

همراهی  خانواده با نوزاد مبتلا به سندروم به روشی خاص!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاه ایمنی چاره درمان سندروم نوزاد امریکایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..