تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خاطرات دایی کمال» منتشر شد

«خاطرات دایی کمال» از سوی نشر روزگار منتشر شدمحمد عزیزی مدیر مسئول نشر روزگار، در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های تازه منتشر شده از سوی این انتشارات گفت: نشر روزگار به تازگی کتاب «دایی کمال» را که مجموعه داستانی پیوسته با رویکردی طنز است، منتشر کرد. این کتاب را محسن قاسمی نوشته است. اثر این نویسنده اثری جالب و جذاب است و در 128 صفحه با تیراژ 500 جلد و قیمت 11 هزار تومان وارد بازار نشر شد.

وی افزود: «از بوستان جان (گزیده زبان و ادب فارسی)» اثر زهرا اسدی و محمد عزیزی کتاب دیگری است که چاپ دوم آن توسط نشر روزگار در قطع وزیری، در 304 صفحه با قیمت 18 هزار و پانصد تومان منتشر شد. این کتاب اثر پژوهشی بسیار خوبی است که برای تدریس در دانشگاه‌ها انتخاب شده است.

مدیرمسئول نشر روزگار با اشاره به کتاب «شاعرانه‌ها و باورانه‌ها» اظهار داشت: از دیگر آثار ما، کتاب «شاعرانه‌ها و باورانه‌ها» مجموعه‌ای از نامه‌های نیماست. کریم شاهسوند این پژوهش را انجام داده است. این کتاب توسط نشر روزگار در 188 صفحه و با قیمت 16 هزار تومان منتشر شده است.

عزیزی ادامه داد: همچنین کتاب «دن کیشوت» اثر سروانتس توسط کیومرث پارسانی در دو جلد از زبان اصلی اسپانیایی ترجمه شد و توسط نشر روزگار با قیمت 70 هزار تومان به چاپ سوم رسید.

انتهای پیام/

تازه‌های انتشارات روزگار اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خاطرات دایی کمال» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..